FOCUS 04
Developing brands and fans
Improve brand value by supporting athletes and teams
1914年にイギリス海軍の制服サプライヤ―としてスタートし、確固たるブランドを築き上げてきたAdmiral。
ボーダー柄が印象的なオリジナルロゴマークは、Admiral(英国海軍提督)の袖章がモチーフ。1970年代、マンチェスターユナイテッド、英国メジャーナショナルクラブやイングランド代表チームのオフィシャルスポンサーとして契約。
この度、原点回帰となるFOOTBALLカテゴリーで、J1 ジュビロ磐田との契約を皮切りに、更なるブランド育成、価値向上に努めていきます。
Admiral ブランドサイト
https://www.admiral-gb.com/
Maintaining the brand concept and developing it into a long-lasting brand
ADMIRAL、TOROYなど国内・海外のブランドビジネスのサポートや、国内のメーカーとのライセンス契約のコーディネイトを行っています。ブランドコンセプトを保ちながら、市場のニーズに合った商品化をコントロールし、プロモーションやマーケティング活動を行い、息の長いブランドに育成します。 また、ブランドやアーティストとのコラボレーション企画や、オリジナルブランドの開発を行い、売上拡大やイメージ向上に貢献できる、付加価値を生み出す企画提案を行っています。
Pioneer of sports fashion
In the 1970s, signed a contract as an official sponsor of Manchester United, a major English national club and the England national team. In the 1980s, it supported not only soccer, but also sports such as cricket and rugby, and became famous as a total sports brand. As a pioneer of sports fashion, which is now commonplace, he laid the foundation for tie-ups between professional teams and sports brands.
http://www.toyotsufashionexpress.com/